25 Mart 2014 Salı

BİR ÇOCUĞUM

Bir çocuğum sana muhtaç...
Çok yalnızım...
Ne bir dost, ne oyuncak...
Seni istiyorum...! Elini uzat...!

Bir çocuğum karanlıkta...
Korkuyorum...
Sessizlik... Sensizlik...
Ne olur dön...! Işıkları yak...!

Bir çocuğum çırılçıplak...
Üşüyorum...
Kimsem yok... Sen uzak...
Isıtsın...! Güneşi bırak...!

Bir çocuğum... Körpeyim...
Bilmiyorum...
Gidersen kaldırmaz yüreğim...

Bir çocuğum... Bir çocuk...
Ağlıyorum...
Şefkat istiyorum... Seni istiyorum...
Dizlerine yatırmalarını...
Saçlarımı okşamalarını...
Sarılıp sahip çıkmalarını
Özlüyorum...

Bir çocuğum...
Büyümüş de küçülmüş...
Aklım ermezden gelir...
İnadına seni isterim...

Bir çocuğum ne de olsa...
Ağlar, ağlar susar...
Ben susarım gönlüm ağlar...
Sanki beni kim anlar..?!

Bir çocuğum banane...!
Sen gelmezsen yatmaz...
Huysuzum... Yaramaz...
Kimse beni anlamaz...
Çünkü kimse sen olamaz...

Bir çocuğum aklımca...
Çocuk kalmak isterim...
Kim bilir göz yaşlarım,
Seni bana getirir...

Bir çocuğum... Ne yapayım...!
Çocukluk bu yaptığım...
İşime gelmez büyümek...
Sonunda sana hak vermek...
Gidişine yol vermek...
Seni sensizken sevmek...

Bir çocuğum... Aksiyim...
Dediğim dedik olsun...
Dayaktan da yoksun...
Bir gün büyüsem bile

Lanet olsun...! Sen yoksun...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder