4 Kasım 2014 Salı


BEN NASIL DURAYIM YA RABB!
 
Asi çiçeğime ağ kurmuş yılanlar,
Küheylanımı zincire vurmuşlar...
 
Ben nasıl durayım Ya Rabb!
Yedi cihan hâkimi sancağımın al kanını
Pis kanlarına bulamak ister gâvurlar...
Ayımı yıldızımdan ayırıp
Yıldızlarına katmak isterler...
 
Ben nasıl durayım Ya Rabb!
Dünyaya asaletini haykıran
Bozkurt’um ulumasın diye
Dolunayı batırırlar...
 
Ben nasıl durayım Ya Rabb!
Hürriyetimin peşine düşmüş avcılar
Vatanımı kardeş bildiklerimden
Satın almışlar... 
 
Ben nasıl durayım Ya Rabb!
Gözü dönmüş mahlûklar
Türk oğluna esaret şarabından
İçirmeyi arzular...
Mehmet'imin kanından bereket alan
Toprağıma göz koyarlar...

Ben nasıl durayım Ya Rabb!
Dün aç gezen çakallar
Atamın yurdunda tuzak kurarlar...
Oyun oynar... Cirit atar...
Bilir ki Türk'e muhtaçlar...

Ben nasıl durayım Ya Rabb!
Anam... Bacım... Yoldaşım...
Dost maskesi takmışlara kanarlar...

Işığını yolla Ya Rabb!
Kudretini yolla...!
Bilirsin kulundur, sana kurban
Söyle Türk oğlu nasıl durur
Demir ağları yıkarken düşmanlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder